Tuenti

Estem tots molt bé

Partit
Normatives

A la sortida ens hem acomiadat de tots els pares a la Parròquia de Sant Pius Xè a Barcelona, tot just començava a ploure. A mesura que anàvem entrant a Girona ja anava deixant de ploure, tot i que sembla que a Barcelona continuava plovent i a bots i barrals.

L'autocar ens va endur fins a la porta de la casa, vam sopar i vam preparar el cinema per veure el partit

En aquesta activitat especial de nit, podem dir que hem estat molt contents per 4 motius (ja ho enteneu, no?)

Tots estem molt contents de com està anant tot. Tots tenim moltes ganes de passar-ho bé, i de coneixer-nos més i ser més amics: tenim 7 dies per endavant!

Dilluns 2-juliol-2012

En marxa!

Comencem les activitats

Batuka
Piscina

Al dia següent ens hem aixecat amb molta marxa.

I ja estem immersos de ple en la dinàmica de les colònies: presentació del tema, formació dels grups, gincanes...

Tots participem d'allò més i amb moltes ganes de continuar!!!

Dimarts 3-juliol-2012

La nostra eurocopa

Primer dia del campionat

Eurocopa
Capella

Comença avui el campionat! Pichi, voley, bàsket i futbol: en equips de totes les edats, tots han de puntuar...

Tenim decorada una capella molt maca, on fem pregàries i ens encomanem a Jesús i a la Mare de Déu, avui en especial perquè tots ens acollim els uns als altres, tots! Sense cap excepció.

Aquests nens i joves no es cansen mai, millor perquè demà tenim un bon passeig cap a la Font Picant, i hem de tenir prou vitamines!

Dimecres 4-juliol-2012

La ruta de la seda

El dia de la ruta llarga

Ruta
Grup

Aquests nois estan plens d'energia!!! Avui hem anat a la Font Picant de Bell-lloc caminant, més de dues hores de distància caminant. Un parc molt bé per estar-hi, dinar i fer activitats.

A la tornada, en arribar a la casa, vam refrescar-nos en la piscina, i tothom no parava de jugar amb l'aigua encara!!!

A la nit, però, una activitat tranquila: cinema a l'aire lliure. Tot és molt divertit i tothom està molt content!

Dijous 5-juliol-2012

Gràcies amic!

Avui cadascú té un amic invisible

Amic invisible
Gincana

Avui de bon matí, hem rebut una visita molt especial: Mn. Joan, el rector de la parròquia, ens ha vingut a veure i ens ha vist molt bé.

Avui una altra jornada de la nostra eurocopa, i tots els equips ja van sumant encara més punts. I per acabar una piscina de refresc.

El dia ha estat marcat per l'amic invisible, on cadascú feia manualment un regalet a un altre, i després a la nit fou la "cerimònia" d'entrega. Gràcies.

Divendres 6-juliol-2012

El Dolmen de la cova de'n Daina

Excursió a veure el dolmen i pujada al Puig d'Arqués

Dolmen
Puig d'Arqués

Un altre dia d'excursions. Hem anat tots, aquesta vegada al Dolmen de La cova de'n Daina, unes super-pedres històriques i curioses, al costat mateix de Romanyà de la Selva.

I els més valents i forts hem anat dalt del Puig d'Arqués, un cim on hi ha un radar meteorològic, i un mirador des d'on es veu totes Les Gavarres, i la vista arriba fins i tot a les Illes Medes, el dia i el temps eren genials!

Un cop tots a la casa vam anar assajant (entre d'altres coses) un Lipdub molt mogut i simpàtic que estem preparant, i que serà una fantàstica sorpresa per tots els que vegin el dvd de les colònies 2012, quan surti.

Dissabte 7-juliol-2012

Jornada decisiva

Darrer dia per l'eurocopa i la resta d'activitats

Manualitats
Lipdub

Avui ha estat un dia marcat per mil activitats, entre d'altres coses per la final de campionat de l'eurocopa, la filmació final del Lipdub, jocs de valoració de les colònies, entrega de premis, etc.

I sobretot, per la festa de final de colònies. Al jardí, es va preparar els ornaments, l'equip de so per a la música i el pica-pica, i després tothom va participar-hi amb molta gresca i moltes ganes!

Demà esperem l'arribada dels pares, i ja els estem preparant la benvinguda. De segur que els nens s'aniran molt contents d'haver viscut una tan bona experiència. Arreveure!!!

Esplai

Dissabtes, d'11h a 13'30h

Colònies

De l'1 al 8 de juliol

Romanyà de la Selva (Baix Empordà -Girona-) a la casa de l’Aldric.

Àlbum fotogràfic

Podeu veure algunes de les fotos clicant aquí